CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 18, 2012

khas buat teman-teman T_T





18 januari 2012..


  Senyum seindah mentari ceria J hari ni last aku dekat mu’tah T_T sedih sangat..kerana ILMU dan PERJUANGAN…aku harus BERKORBAN…kuatkan diri,tabahkan hati..



Alhamdulillah semua barang2 da siap kemas,,tunggu angkat letak dalam van je..syukran pada ahli bayt yang banyak membantu..mohon maaf dari hujung rambut ke hujung kaki andai diri ini banyak menyusahkan korang,banyak melakukan kesilapan,terasa hati,terkasar bahasa,termarah,terpukul dekat mana2,terpekik terlolong,yang tak mnyenangkan korang,mohon halal segala makan minum selama mana diri ini berada dekat mu’tah…syukran semua! 


   Buat ‘angah’ terima kasih kemaskan baju2 dan barang2…buat ‘karimah dan esyah’ terima kasih bagi sweater..buat ‘edunk’ terima kasih coz bagi hadiah rantai cantikn ni..dan buat wid tersayang terima kasih untuk segalanya..sebab banyak bantu akak..sudi mendengar luahan hati akak….”sharing is caring” kan? HEHE.. dan tak lupa jugak buat ‘N F’ yang paling banyak bantu aku sejak dari mula2 aku jejakkan kaki di bumi Jordan ni..dialah yang paling banyak bantu aku..menguruskan semua urusan aku dari awal sampai lah aku dapat sambung study dekat sini…dialah orang yang paling berjasa setakat ni…dan buat ‘IZ IL’ terima kasih jugak sudi bantu untuk esok hari…dan sebelum2 ni…maaf atas segalanya..


    Buat sahabat2 yang mengenali diri ini…mohon maaf atas segalanya…insyaALLAH ,dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki kita jumpa lagi…T_THUHUHU Nampak muka macam ganas..tapi dalam hati ad ataman..sebab tu asyik menangis je..HEHEHE manjakan..?tapi itulah hakikatnya…


    Doakan aku disana nanti..semoga sentiasa kuat dan tabah menempuhi liku2 hidup sebagai seorang pelajar,anak,dan pejuang…moga kejayaan mengiringi kita semua..siiru ‘ala barakatillah…


                                                             WID! tq untuk gambar nih <3

                                                        'N F'! tq jugak untuk cheese cake ni..

                                                   EDUNK! Tq untuk rantai yang cantek ni..          
                                                                
   Aku tujukan lagu ini khas buat sahabat dan sahabiah yang mengenali diri ini….moga ukhuwah kita kekal hingga ke SYURGA…amen…^_^







No comments:

Post a Comment