CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 21, 2014

bermusafir

bismillah..

  hari berganti hari,masa pantas berlalu..walaupun aku bersendirian disini tapi aku tahu ALLAH sentiasa bersama aku,macam acik Aisyah kata "jgn risau kamu bukan sorang2 Allah kan ada" iya! Allah ada :) 

  makin hari makin sunyi mafraq ni kan? iyup!! sunyi..ramai yang bermusafir.. ada yang pulang ke malaysia,ada yang keluar negara keluar mantiqah..and now! its my turn :D ALHAMDULILLAH..aku pulak yang nk keluar mantiqah..walaupun tak semampu orang lain nak berjalan jauh beribu batu untuk mentasfir dan mencari 'ibrah. its not the reason okey! bumi ALLAH ni luas, tak dapat pergi yang jauh yang dekat pun jadi lah.asalkan ia bermanfaat dan ada 'ibrah disitu.. senyum!

  teringat lagu kumpulan mirwana.

berjalan bermusafirlah,
melihat kebesaran tuhan,
yang diciptakan untuk,
mereka yang berfikir,
bersyukur..............

mu;tah tgu aku datang!!

wassalam.

No comments:

Post a Comment