CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 2, 2012

musafir hamba~~


20januari 2012

 Ahlan wasahlan buat diriku pertama kalinya menjejakkan kaki dibumi Mafraq yang mana terkenal dengan sohro’…
    
      Aku mesti kuat..mesti  tabah untuk harungi hidup di mafraq ni..walaupun terasa amat baru dan asing disini..namun,pengorbanan itu perlu demi menuntut ilmu tuhan..biar pun tiada siapa yang temani diri ini..keseorangan aku dilaluan sepi,ditinggalkan  mereka yang ku sayangi…tidak dapat ku gambarkan betapa sedih dan pilunya hati aku tika itu…namun aku tau pasti ada hikmah setiap apa yang terjadi ni…meskipun jarak memisahkan  kita namun tiada noktah kasih..biarlah waktu menentukan nilai ukhuwah yang terjalin..aku harus meneruskan perjuanganku  jugak..

      Aku serahkan segala kepadaMU Tuhan yang berkuasa juga mencipta..kerana  Egkau maha mengetahui segala apa yang terbuku dihati ni…ya ALLAH Engkau lindungi lah aku bekalkanlah aku dengan limpahan iman,agar tabahku mengahadapi dugaan dalam menuntut ilmuMU ini..agar tidak aku berhenti dipertengahan..

   

No comments:

Post a Comment