CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 13, 2012

sanah helwah ummi..


happy birthday wishes mom 300x240 Happy Birthday Quotes for Momhappy birthday quotes for mom 300x227 Happy Birthday Quotes for Mom 
   28 disember, 1972 lahirlah seorang wanita yang telah melahirkan aku..Puan Eauzan husin nama diberi.aku panggil dia ‘Ummi’ yang bermakna ibuku. Pada hari ni umo ummi genap 39 tahuni. Ummi ak seorang yang tegas,garang,kadang kala menggerunkan HEHE..tapi beliau tetap penyayang,pemaaf,serta ada sifat2 ibu mithali..HEHE. dalam hati aku,abah,nabil,menie,abe chik,abe pih,adeq ajim.. ummi kami adalah ‘UMMI TERBAIK’ Tapi kalau kawan-kawan dia jumpa dia, semua cakap dia muda tak seperti umur dia. Ade yang cakap cam ustazah lah cikgu lah..aku jeles sangat. Lebih-lebih lagi bila orang cakap kami macam adik beradik. Maknanya aku nampak tualah tu.h..ADUHH!! Aku tahu memang dia awet muda.Jerawat pun taka de.. Rahsianya senang je, masa2 kecik2 dulu dia cakap dia sapu telur ayam yang baru lepas betelur..panas2 lagi HEHE..makan nasi dengan ulam mentah,. Cakaplah apa jenis ulam pun, ummi aku makan semua. Tolak kayu,batu,besi jer,HEHE..Tak macam aku, memilih sangat. Itu taknak, ini taknak. Sayur yang boleh aku makan mentah hanyalah salad HEHE..


   Hanya DIA yang tau betapa sayang, kasih, dan cintanya insan yang bergelar ummi ni….betapa tinggi jasa dan pengorbanan yang dah ummi lakukan untuk kami adik beradik yang mungkin tak dapat dibalas..hanya pada ALLAH, semoga ummi dipanjangkan umo, dimurahkan rezeki,dan sentiasa dalam lindungan ILAHI…ameen!
   SANAH HELWAH UMMI YANG KE-39, You Are The Best Mom In The World!!!

01_love-mom


No comments:

Post a Comment