CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 7, 2012

khilaf..


Bismillahirrahmanirrahim..
Apa khabar semua??sehat? iman sehat?? kalau sehat alhamdulillah.. :)

post kali ni ana nak kongsikan lirik lagu..
pernah x dengar lagu Khilaf penyanyi dia Fachreza Farhman..
ni lagu indon..
hayatilah lirik dia..
kalau x pernah dengar, lagu bl0g ni lagu tulah..



Seringkali hatiku resah
Tanpa kuingat namaMu ya Allah
Seringkali hatiku gundah
Melupakan diriMu ya Allah


Hati kecil tak mungkin berbohong
Dalam hening aku berkata


Aku lemah lemah lemah dan tiada berdaya
Aku khilaf khilaf khilaf karena ku manusia
Tapi yang kuinginkan selalu didekatMu
PadaMu ya Allah


Seringkali hatiku resah
Melupakan diriMu ya Allah


Hati kecil tak mungkin berbohong
Dalam hening aku berkata.


faham x maksud lagu nih?


lagu ni mengingatkan diri kita yang sering lupe pada ALLAH..
bile kita lupe kat Allah, hati kita rasa resah, dan gundah..


fhm x? heheeh..


ana suke part yang nih.. |


*Aku lemah, lemah, lemah dan tiada berdaya..
 Aku khilaf,khilaf,khilaf kerna ku manusia..

 Tapi yang kuinginkan selalu didekatMu
 PadaMu ya Allah..


btul, kita memang hamba yang lemah dan sgt lemah dan tidak berdaya.. kita juga byk kesilapan, sebab kita hanyalah manusia..


kita mestilah selalu tarbiyah diri kita, muhasabah diri kita..
kita juga haruslah tabah dalam menjalani ujian dari Allah..
Hidup di dunia ini penuh dengan cabaran..
ujian itu satu tarbiyah..:)
ana sedar ana p0n x perfect.. senang citer, xde pon yang perfect.. kita semua hanyalah hamba  yang lemah..




p/s:

sem0ga lirik nih bermanfaat buat kita..
Allah sentiasa ada dengan kita..
Aku lemah,lemah, lemah dan tiada berdaya..
May allah bless us.. :)
Allah is always in my heart.. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment